Cijene, uvjete i način dostave možete pogledati na stranici https://gls-group.com/HR/hr/. Robu šaljemo na trošak i rizik kupca. Konkretno cijena za Republiku Hrvatsku je 5€ , a za kupnju iznad 100€ dostava je besplatna.
Dostavu roba vrši kurirska služba HP Express i GLS Kurir i to isključivo na području Republike Hrvatske i ostalih zemalja koje se mogu odabrati na stranici naplate. Iznimno, roba može biti isporučena i na neki drugi način. Cijene, uvjete i način dostave možete pogledati na stranici www.posta.hr/hpekspres. Robu šaljemo na trošak i rizik kupca. Za kupnju iznad 100€ dostava je besplatna.
Za obavljenu narudžbu robe koja je na skladištu (dostupna odmah) dostava kreće isti radni dan, odnosno na adresi primatelja bit će sljedeći radni dan, ali samo pod uvjetom da je transakcija provedena do 14:00 sati. Ako je u pitanju roba koja je dobavljiva u roku 24h od narudžbe (dostupno u webshopu), postoji mogućnost da će isporuka na adresi primatelja biti izvršena u roku od 48h, tj. dva radna dana od narudžbe. Dostava na otoke ide po posebnom rasporedu.
Najduži rok dostave za Republiku Hrvatsku je 1-5 radnih dana. U slučaju za proizvode koji se prave po narudžbi, ovaj rok vrijedi od trenutka kad je proizvod po narudžbi završen i gotov.
Mogući načini plaćanja su pouzećem, bankovnom transakcijom i plaćanjem karticom online. Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije.
Vrlo je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakiranju proizvoda odmah prijavite kuriru koji Vam isporučuje robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan prijaviti u roku od 24h od primitka robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati primitak pošiljke ili zamolite kurira da pričeka dok provjerite da li oštećenje na pakovanju uzrokovalo i oštećenje samog proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen, potpišite primitak pošiljke.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 48h od trenutka prijema pošiljke pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail [email protected] i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorit ćemo kupcu na izjavljenu reklamaciju i obavijestit ćemo Vas o daljem postupanju. Rok za rješavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Silk Factory d.o.o. ne odgovara za pogrešno prikazane boje i/ili nijanse boja za sve proizvode koji se prikazuju na uređaju kupca. Postoji mogućnost da se boje ili nijanse boja prikažu drugačije nego što jesu u stvarnosti. To je uzrokovano samim uređajem koji kupac kostisti za pregled slika proizvoda te filter efektima koji mogu biti upaljeni.
Savjetujemo Vam da pogledate video objave materijala na Instagramu @silkfactory.hr koje smo snimili kako bi imali što bolju predodžbu o boji.
Želimo da u svakom trenutku kontrolirate svoju narudžbu. Iz tog razloga, nakon što pošaljemo Vašu narudžbu, poslat ćemo vam e-poruku s potvrdom s brojem za praćenje Vaše narudžbe pomoću koje ćete moći pratiti Vašu narudžbu u svakom trenutku.
Ako niste sigurni u vezi dostave Vaše narudžbe ili nam trebate dati nove podatke o isporuci, kontaktirajte nas putem maila [email protected] .
Svi Silk Factory koji imaju više veličina imaju vodič za veličine prikazan na stranici proizvoda koji želite kupiti. No, ako Vam i dalje nije jasno koje veličina bi Vama najviše odgovarala javite nam se putem maila [email protected]
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba kupljena na daljinu, tj. roba poslana kurirskom službom, može se vratiti (o svom trošku, osim za iznimke*) najkasnije u roku 14 dana od dana primitka, isključivo u svojoj originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim dodacima na adresu tvrtke Silk Factory d.o.o., Ulica Pile I. 1, 10 000 Zagreb s naznakom “Povrat robe”. Kupac mora obavijestiti prodavača o otkazivanju narudžbe pismenim putem i narudžba se smatra otkazanom kada prodavač primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja narudžbe, kupac je dužan o svom trošku proizvod vratiti prodavaču.
Uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložen i jamstveni list ili kopija računa te pisana obavijest o raskidu ugovora s brojem računa na koji da izvršimo povrat sredstava (u suprotnom povrat nećemo moći obraditi). Povrat robe isključuje robu na akciji, kao i robu koja je korištena i/ili oštečena i/ili kojoj je vidljivo oštećena ambalaža. Ako je ambalaža oštećena ili nedostaju neki dijelovi, povrat će biti odbijen.
*Povrat personaliziranih proizvoda i/ili proizvoda koji su rađeni po mjeri nije moguć. Za takve proizvode koji su krivo naručeni i/ili koji su navedeni s krivim personalizacijama ili mjerana ne odgovaramo te povrat nije moguć.
Na zamjenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu vidljivo da greška nije nastala neispravnim korištenjem, već da je do greške došlo u proizvodnji ili pakiranju. Povrat robe se u tom slučaju izvršava na naš trošak.
Robu namijenjenu za povrat složite u originalnu ambalažu te obavezno priložite narudžbu ili fakturu uz istu. Molimo Vas da ne zaboravite priložiti originalne dokumente jer bez njih, nažalost, nije moguće zamijeniti robu.
Silk Factory d.o.o. ne odgovara kupcu, odnosno primatelju, za manja oštećenja na proizvodima koja su nastale kao posljedica dostave robe putem dostavne službe (ako oštećenja ili manji nedostaci ne utječu na osnovna svojstva i upotrebljivost proizvoda).
Silk Factory d.o.o. ne odgovara kupcu, odnosno primatelju, ako tehničke mogućnosti opreme kupca (primatelja) nisu dovoljne za ispravno korištenje proizvoda, te ako kupac proizvod koristi na neodgovarajući način.
U slučaju nedostataka na proizvodu, kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno prodavaču dao naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.